REZERVACIJA

Datum dolaska:

Broj noći:

Promo kod (opcija):

Knjiga utisaka

Popis svih utisaka

Poštovani, sa porodicom smo boravili na TN Kačjak. Kući u Sloveniju smo donjeli mnogo lijepih utisaka. Osoblje restorana Sidro sa kojima smo stekli prijateljstvo i zbog takvih ljudi bi se vratili ponovo. Gospodin Valentin i gospodin Željko su dokaz da i ova teška ekonomska vremena nisu ostavila trag na njihovim obrazima. Njihov osmjeh i gostoprimstvo su pečat njihovoj profesionalnosti. Ponuda u vašem TN Kačjak je skromna. Potrebno je uraditi mnogo promjena na infrastrukturi i pridobiti nove zvjezdice jer Vi dragi naši susjedi to zaslužujete. Iskreno vjerujem u vas. Sa poštovanjem.
Elvis Harbaš, Slovenija, 10.8.2015. , Paviljoni/bungalovi Kačjak
Imala sam čast biti gošća u vašem hotelu OMORIKA. Moram reći,da ste mi poljepšali pet dana g.odmora. Zato se zahvaljujem vašem osoblju za profesijonalnost i ljubaznost. Svi ste krasni i ostanite takvi! Htjela bih se izvinuti, ako sam kao gošća koga povrijedila i postavila u neprijatnu situciju. Nadam se, da primate moje izvinjenje! Posebno važi za A.BAR I RECEPCIJU! LIJEP POZDRAV SVIMA, Susana
SUZANA HOČEVAR, SLOVENIJA, 12.7.2015. , Hotel Omorika
Baš danas (15.05.2015) smo se vratili s odmora u vašem hotelu. Bili smo prezadovoljni. Sve je bilo super. Več planiramo kada čemo se opet vratiti. Hrana i sve ostalo bilo je super. Hvala vam. Vidimo se uskoro. Irena iz Ljubljane
Irena Debeljak, Slovenija, 15.5.2015. , Hotel Esplanade
Čak i sada, par dana poslije svadbe, još uvijek smo pod dojmom ljubaznosti s kojom smo se susreli u Hotelu Kaštel. Velike pohvale konobarima na odličnoj usluzi i kuharima na prefinoj hrani, bez kojih naša svadba vjerovatno ne bi bila ni upola dobra kao što je bila. Osoblje na recepciji također nam je puno pomoglo. Komunikacija i odnos prema nama su premašili svaka naša očekivanja. Nadamo se povratku iduće godine za godišnjicu našeg braka. Pozdrav svima od Marija i Maje vjenčanih 02.05.2015. u Crkivenici.
Mladenci Maja i Marijo, Hrvatska, 7.5.2015. , Hotel Kaštel
Po drugi puta smo boravili u hotelu VARAŽDIN. Od svih hotela što smo mi boravili tokom prosle sezone tako i ove, ni jedan hotel nije tako dobar kao što je ovaj hotel Varaždin. Boravili smo svih 10 dana, dojam je u svemu čista 10 . Moramo pohvaliti osoblje u kuhinji, konobare i konobarice što im je hrana izvrsna na visokom nivou. Pohvala za osoblje na recepciji! Isto tako za sobarice koje uredno pospremaju, marljivo i pedantno rade. U svakom slučaju što bi rekli, hotel ne sa 3 zvjezdice nego 5. Hotel star i neka još toliko radi hotel VARAŽDIN. Natalija i igor
igor sahadzic, hrvatska, 18.9.2014. , Hotel Varaždin
Loše vrijeme (bura,kiša) ipak nisu omele jedan ugodan tjedan odmora, pohvala djelatnicima (recepcija,restoran,sobarice...) u svakom pogledu. Obitelj Pejić
ŽELJKO PEJIĆ, HRVATSKA, 18.9.2014. , Hotel i paviljoni Ad Turres
Eto prošla još jedna godina. Vratili smo se več 8 godinu po redu. Mislim, da je dovoljno napomenuti, da se vračamo, pa i zato sve pohvale osobama na recepciji, također u restoranu kao i sobaricama. Ljubazni, nasmijani, puni života. Pa kako da čovjek ne bi dolazio, kad si sam sretan među takvim ljudima. Hrana izvrsna, raznolika i ukusna. Možda bi trebali prerasporediti goste na više lokacija za doručak i večeru, jer ovde dolaze velike grupe Čeških skupina pa je jako velika gužva. Ja se nadam, da do iduče godine bude bolje oko gužve, ali dobro, mi dolazimo na odmor, da se oslobodimo stresa, pa da uživamo u kvarnerskoj kulinariki i posebnoj klimi, koja meni mnogo, mnogo znači. Sretno do iduče godine. Gordana i Milan iz Murske Sobote, Slovenija
Gordana Sečko, Slovenja, 30.8.2014. , Hotel i paviljoni Ad Turres
Kao i svake godine ljetni odmor u prelijepoj Crikvenici. Ljubazno radno osoblje hotela Omorike jos vise vam daje motiva da uzivate u ljepotama prelijepe Crikvenice. Familija Grabus CH,Juli 2014
Grabus Omer, Schweiz, 3.8.2014. , Hotel Omorika
Prvi put smo ljetovali u paviljonima Ad Turres u srpnju 2014. i oduševljena sam. Smještaj jest skroman, ali povoljan, hrana u restoranu je raznolika i odlična, osoblje susretljivo. Vjerujem da ćemo ponovno doći! Nadam se da će u skorije vrijeme sobe biti malo renovirane. Moja jedina zamjerka odnosi se na ponašanje pojedinih gostiju. Glasno puštanje glazbe u kasne noćne sate, polijevanje vode po tuđem balkonu, plastični stol na terasi uništen opušcima cigerata, unošenje napuhanog luftića u restoran... žalosno.
Anita Mišak, Hrvatska, 31.7.2014. , Hotel i paviljoni Ad Turres
Sve pohvale,nemam riječi. Dolazimo stalno. Osoblje hotela International nam je kao mala obitelj uvijek nas dočekaju lijepo. Hrana im je odlična,veliki izbor jela...nemam nikakvih primjedbi..
Sara Žabec, Hrvatska, 24.6.2014. , Hotel International

Vaš utisak

Obrazac
Polja označena zvjezdicom (*) su obavezna.
*  
*  
*  
*  
*  

Kontakt

T / + 385 51 241 970; + 385 51 455 560
E / marketing@jadran-crikvenica.hr

Ponedjeljak - petak         07:00-17:00
Subota                            08:00-12:00

    

Jadran Hoteli Crikvenica - dojmovi gostiju hotela

Poštovani, sa porodicom smo boravili na TN Kačjak. Kući u Sloveniju smo donjeli mnogo lijepih utisaka. Osoblje restorana Sidro sa kojima smo stekli prijateljstvo i zbog takvih ljudi bi se vratili ponovo. Gospodin Valentin i gospodin Željko su dokaz da i ova teška ekonomska vremena nisu ostavila trag na njihovim obrazima. Njihov osmjeh i gostoprimstvo su pečat njihovoj profesionalnosti. Ponuda u vašem TN Kačjak je skromna. Potrebno je uraditi mnogo promjena na infrastrukturi i pridobiti nove zvjezdice jer Vi dragi naši susjedi to zaslužujete. Iskreno vjerujem u vas. Sa poštovanjem. Jadran Hoteli Crikvenica - dojmovi gostiju hotela
— Elvis Harbaš, Slovenija ( 10.8.2015. ), Paviljoni/bungalovi Kačjak