REZERVACIJA

Datum dolaska:

Broj noći:

Promo kod (opcija):

Knjiga utisaka

Popis svih utisaka

Eto, opet prošla godina, pa dolazio odmor, kako da ne, u Crikvenici. Ovo ljeto nam je več 9 put godišnjeg odmora kod Vas. Opet jedno nezaboravljeno ljeto, koje nam sve pružaju baš u Crikvenici. Ljubazno osoblje, uređeni i čisti paviljoni, također i sobe, posebna hvala ide i šefu centralnog restorana gospodinu po imenu Vlado. Čovjek koji zna kako se dočeka gosta i šta je ljubaznost prema gostima. Svaka čast. Da ne zaboravim, ove godine bilo je jako dobro uređeno što se tiče gužve koja dolazi na doručak i večeru, opet nas je bilo oko 700 gostiju, jer su prije otvorili restoran pa se je to sve lijepo pomicalo, da večinom nije bilo gužve. Također i hrana odlična. Hvala svima u Add Turresu za nezaboravan odmor. Kod Vas se jako dobro osječamo i sigurni smo, da se vratimo iduče godine. Hvala za sve. Gordana i Milan iz Slovenije
Gordana Sečko, Slovenija, 31.8.2015 , Hotel i paviljoni Ad Turres
Poštovani, sa porodicom smo boravili na TN Kačjak. Kući u Sloveniju smo donjeli mnogo lijepih utisaka. Osoblje restorana Sidro sa kojima smo stekli prijateljstvo i zbog takvih ljudi bi se vratili ponovo. Gospodin Valentin i gospodin Željko su dokaz da i ova teška ekonomska vremena nisu ostavila trag na njihovim obrazima. Njihov osmjeh i gostoprimstvo su pečat njihovoj profesionalnosti. Ponuda u vašem TN Kačjak je skromna. Potrebno je uraditi mnogo promjena na infrastrukturi i pridobiti nove zvjezdice jer Vi dragi naši susjedi to zaslužujete. Iskreno vjerujem u vas. Sa poštovanjem.
Elvis Harbaš, Slovenija, 10.8.2015 , Paviljoni/bungalovi Kačjak
Imala sam čast biti gošća u vašem hotelu OMORIKA. Moram reći,da ste mi poljepšali pet dana g.odmora. Zato se zahvaljujem vašem osoblju za profesijonalnost i ljubaznost. Svi ste krasni i ostanite takvi! Htjela bih se izvinuti, ako sam kao gošća koga povrijedila i postavila u neprijatnu situciju. Nadam se, da primate moje izvinjenje! Posebno važi za A.BAR I RECEPCIJU! LIJEP POZDRAV SVIMA, Susana
SUZANA HOČEVAR, SLOVENIJA, 12.7.2015 , Hotel Omorika
Baš danas (15.05.2015) smo se vratili s odmora u vašem hotelu. Bili smo prezadovoljni. Sve je bilo super. Več planiramo kada čemo se opet vratiti. Hrana i sve ostalo bilo je super. Hvala vam. Vidimo se uskoro. Irena iz Ljubljane
Irena Debeljak, Slovenija, 15.5.2015 , Hotel Esplanade
Čak i sada, par dana poslije svadbe, još uvijek smo pod dojmom ljubaznosti s kojom smo se susreli u Hotelu Kaštel. Velike pohvale konobarima na odličnoj usluzi i kuharima na prefinoj hrani, bez kojih naša svadba vjerovatno ne bi bila ni upola dobra kao što je bila. Osoblje na recepciji također nam je puno pomoglo. Komunikacija i odnos prema nama su premašili svaka naša očekivanja. Nadamo se povratku iduće godine za godišnjicu našeg braka. Pozdrav svima od Marija i Maje vjenčanih 02.05.2015. u Crkivenici.
Mladenci Maja i Marijo, Hrvatska, 7.5.2015 , Hotel Kaštel
Po drugi puta smo boravili u hotelu VARAŽDIN. Od svih hotela što smo mi boravili tokom prosle sezone tako i ove, ni jedan hotel nije tako dobar kao što je ovaj hotel Varaždin. Boravili smo svih 10 dana, dojam je u svemu čista 10 . Moramo pohvaliti osoblje u kuhinji, konobare i konobarice što im je hrana izvrsna na visokom nivou. Pohvala za osoblje na recepciji! Isto tako za sobarice koje uredno pospremaju, marljivo i pedantno rade. U svakom slučaju što bi rekli, hotel ne sa 3 zvjezdice nego 5. Hotel star i neka još toliko radi hotel VARAŽDIN. Natalija i igor
igor sahadzic, hrvatska, 18.9.2014 , Hotel Varaždin
Loše vrijeme (bura,kiša) ipak nisu omele jedan ugodan tjedan odmora, pohvala djelatnicima (recepcija,restoran,sobarice...) u svakom pogledu. Obitelj Pejić
ŽELJKO PEJIĆ, HRVATSKA, 18.9.2014 , Hotel i paviljoni Ad Turres
Eto prošla još jedna godina. Vratili smo se več 8 godinu po redu. Mislim, da je dovoljno napomenuti, da se vračamo, pa i zato sve pohvale osobama na recepciji, također u restoranu kao i sobaricama. Ljubazni, nasmijani, puni života. Pa kako da čovjek ne bi dolazio, kad si sam sretan među takvim ljudima. Hrana izvrsna, raznolika i ukusna. Možda bi trebali prerasporediti goste na više lokacija za doručak i večeru, jer ovde dolaze velike grupe Čeških skupina pa je jako velika gužva. Ja se nadam, da do iduče godine bude bolje oko gužve, ali dobro, mi dolazimo na odmor, da se oslobodimo stresa, pa da uživamo u kvarnerskoj kulinariki i posebnoj klimi, koja meni mnogo, mnogo znači. Sretno do iduče godine. Gordana i Milan iz Murske Sobote, Slovenija
Gordana Sečko, Slovenja, 30.8.2014 , Hotel i paviljoni Ad Turres
Kao i svake godine ljetni odmor u prelijepoj Crikvenici. Ljubazno radno osoblje hotela Omorike jos vise vam daje motiva da uzivate u ljepotama prelijepe Crikvenice. Familija Grabus CH,Juli 2014
Grabus Omer, Schweiz, 3.8.2014 , Hotel Omorika
Prvi put smo ljetovali u paviljonima Ad Turres u srpnju 2014. i oduševljena sam. Smještaj jest skroman, ali povoljan, hrana u restoranu je raznolika i odlična, osoblje susretljivo. Vjerujem da ćemo ponovno doći! Nadam se da će u skorije vrijeme sobe biti malo renovirane. Moja jedina zamjerka odnosi se na ponašanje pojedinih gostiju. Glasno puštanje glazbe u kasne noćne sate, polijevanje vode po tuđem balkonu, plastični stol na terasi uništen opušcima cigerata, unošenje napuhanog luftića u restoran... žalosno.
Anita Mišak, Hrvatska, 31.7.2014 , Hotel i paviljoni Ad Turres

Vaš utisak

Obrazac
Polja označena zvjezdicom (*) su obavezna.
*  
*  
*  
*  
*  

Kontakt

T / + 385 51 241 970; + 385 51 455 560
E / marketing@jadran-crikvenica.hr

Ponedjeljak - petak         07:00-15:00

    

Jadran Hoteli Crikvenica - dojmovi gostiju hotela

Eto, opet prošla godina, pa dolazio odmor, kako da ne, u Crikvenici. Ovo ljeto nam je več 9 put godišnjeg odmora kod Vas. Opet jedno nezaboravljeno ljeto, koje nam sve pružaju baš u Crikvenici. Ljubazno osoblje, uređeni i čisti paviljoni, također i sobe, posebna hvala ide i šefu centralnog restorana gospodinu po imenu Vlado. Čovjek koji zna kako se dočeka gosta i šta je ljubaznost prema gostima. Svaka čast. Da ne zaboravim, ove godine bilo je jako dobro uređeno što se tiče gužve koja dolazi na doručak i večeru, opet nas je bilo oko 700 gostiju, jer su prije otvorili restoran pa se je to sve lijepo pomicalo, da večinom nije bilo gužve. Također i hrana odlična. Hvala svima u Add Turresu za nezaboravan odmor. Kod Vas se jako dobro osječamo i sigurni smo, da se vratimo iduče godine. Hvala za sve. Gordana i Milan iz Slovenije Jadran Hoteli Crikvenica - dojmovi gostiju hotela
— Gordana Sečko, Slovenija ( 31.8.2015 ), Hotel i paviljoni Ad Turres